"Tack för ditt brev.Det är fortfarande många kunder som, bland annat på grund av det isländskaaskmolnet och väderstörningarna, behöver vår hjälp och vi hoppas på din förståelse för att hanteringstiden just nu är längre än vanligt."
Vänliga hälsningar, Gunnar Nyberg, SAS Kundrelationer
Det "lustiga" är att det finns inget oväder i London, snöfria vägar, solen som skiner ibland och temperaturen runt 1-2 plusgrader. En jättefin dag med andra ord. Och ändå kommer bara 60 av Heathrows 760 start/landningar att genomföras, det känns som att hela jä*** flygplatspersonalen skulle behöva prya i Storuman en månad. Har nu nya biljetter med avgång från Gatwick i min hand, hoppas nu bara inte mer snö kommer.... varning har utfärdats, fan!!!
Stäng
SvaraRaderaAnvändarnamn
Lösenord
Logga in
Glömt lösenord?
Glömt användarnamn?
Logga in | Ny användareHjälp & kontaktFråga EvaBoka resaErbjudandenAffärsresorResmålAllt om resanEuroBonus Om oss
Svenska
Change
Home /
Återbetalning
Är ditt flyg inställt flyg på grund av vädret? Om ditt flyg har blivit inställt mellan den 17:e och 21:a december så kan du få pengarna tillbaka. Det här formuläret kan du använda om du bokat på sas.se eller via SAS telefonbokning.
Om du har bokat hos en resebyrå så behöver du kontakta dem för återbetalning
Det är viktigt att ni fyller i alla biljettnummer som ni önskar få återbetalda.
* Obligatoriskt fält
INFORMATION OM BOKNINGEN
* Bokningsreferens
*
* Alla passagerares biljettnummer
*
*Namn på resenär(er)
*
Antal resenärer att avboka
- välj-123456789*
* Vilken sträcka ska avbokasUtresa
Hemresa
Ut och Hemresa
*
Destination
* Från
*
* Till
*
* Datum för utresa
*
* Telefonnummer
*
* E-post
*
Scandinavian Airlines © 2010
| Policies | Sitekarta | About SAS Group | Feedback | Kontakt | Nyhetsbrev
Hej Limpan,
SvaraRaderaJag "kopade" en sida hos SAS om återbetalning. den kan du läsa här nedan.
Hare och ta en för mig också..//O