onsdag 22 juni 2011

SNART!!!

(Skit, bilduppladdningen på blogg-servern fungerar inte.... jag uppdaterar senare)

Äntligen kommer midsommarhelgen, och efter det SEMESTER!!! Ska bli riktigt riktigt skönt efter alla milen under det första halvåret, och faktiskt bra himla stressigt om man tänker efter, vilket man ju knappt hinner göra. Tänkte rabbla lite siffror men jag är tveksam till intresset haha.

På tal om siffror, igår hade jag värsta bomkörningen, men dte var tur att jag anade oråd tidigt för GPS:n ville ha ner mig till Rånäs i .... Göteborg?? Den som la in koordinaterna måste ha missat morgonkaffet eller något när han/hon jobbade med Roslagen/Norrtälje för sex av tio är helt galna hehe. Tur att man känner till trakterna. Mindre roligt när man springer på kunderna på stan i höst och får höra att "grejset fortfarande står kvar" ;)

Nä nu ska jag regga klart mina körningar sen blir det att ta sig in mot Stockholm framåt eftermiddagen för att titta lite på AIK, gillar matchreklamen och ljudklippet HÄR, med tanke på Norrköping aka Peking. Humor!

TRE SNABBA
1. Har hört att vi har fått en ny kollega (?)
2. Oves blogg-tips var helt underbart, tack!
3. Vad vill ni ha för bloggläsning under sommaren?

3 kommentarer:

  1. Ny kollega....
    Jo det är en "valp" från Kronoberg som skall "vicka" hos oss ett tag detta år. Han lystrar till namnet André och jobbar normalt på Stena Nybro.

    SvaraRadera
  2. Hej Limpan,

    Jag vill läsa om vad du gör samt hur det går i fotbollen. Sen vill jag läsa om hur du VÅRDAR din bil som du snart måste lämmna ifrån dig. För du kommer att få en ny fin under hösten. Sen vill jag också läsa om blommor & bin, söta kor, galna grisar och tokiga bönder. Skulle du få in några rader om hur bra dina arbetskamrater är på fältet (när dom/du inte har klämdag) så tror jag att det blir en trevlig läsning.
    Sen var det någon som skrev om en valp, man ska veta att en valp kan bli en Alfahane.

    Med dessa ord vill jag önska dig och alla läsare en trevlig midsommar..//Ove

    SvaraRadera
  3. Jag ska göra mitt bästa "anonym" ;)

    Trevlig Midsommar!!

    SvaraRadera