måndag 7 december 2009

BILMEKANIKER

Jag vet inte om ni har kollat er mail idag, men den här lilla "bil-fixar-skolan" damp ner från Ove idag. Fast ska jag var riktigt ärlig så tror jag det blir jä***** svårt på en Transporter hehe. Förresten, jag var ju på service med min kärra idag och jag tror inte dom gick till väga som på filmen, men kolla in film nummer två här nedan så kan ni se när dom bytte vinterdäcken på bilen. Det finns bara snabba killar i Norrtälje ;)

Imorgon bitti väntar Radioteknik i Sollentuna för några små "modifieringar" som säkert tar hela dagen, så det blir nog en resa in till kontoret också. Om inte annat så är det ju snart torsdag... och julfest, och det ska verkligen bli skoj. Lite spännande att se vad jule-gänget har hittat på i år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar