onsdag 23 december 2009

BILDER PÅ PIXBOX



Jag gjorde ett litet test på pixbox.se, en site som erbjuder sig att på ett relativt enkelt sätt ladda upp bild-serier. Ni kan väl gå in och kika lite, och ge mig gärna lite repsons på om det är "ris eller ros" så jag vet om det är något att bygga vidare på. Bilder kan man ju ta i hundratal men att lägga upp dom på en bloggsida kräver massor av timmar framför datorn, så detta kanske kan vara ett alternativ. Kolla in lite då och då, för jag har ett gäng lite äldre bilder till på lager.

Förresten. Jag såg att dom även kan fixa valfri bild på tex, kuddöverdrag, mugg, musmatta, t-shirt osv osv. Och jag kan tänka mig att vissa här mycket väl skulle vilja knalla omkring i en "Varning för tjuren tröja" haha (motivet är från ett av albumen). Ja möjligheterna till motiv och text är oändliga kan jag säga ;)



PS. Bloggen behöver sponsor

För bara 25 kronor i månaden får du:
-2 GB uppladdning per månad istället för 200 MB
-10-20% rabatt på framkallning, canvas och andra produkter
-Obegränsat lagringsutrymme
-Obegränsat antal bilder
-Möjlighet för dig och andra att ladda ner dina högupplösta originalbilder
-Högupplöst bildspel för dina bilder
-Pixboxlogotypen försvinner från bilderna om du länkar till dem från en annan sajt

2 kommentarer:

  1. Hej Limpan,

    Först vill jag säga att första bilden på "Pärlan" var fin. Sen beöver du en ny kvast för att sopa av bilen så är det bara att höra av sig.
    Sen ville du ha sponsring med 25 kronor i månaden. Jag ställer upp privat och du behöver bara ge mig (sänd mig ett SMS) ett kontonummer så kommer 25 bagis i månaden..//Ove

    SvaraRadera
  2. Hahaha bilen är sopad och fin igen, uppstartad och varmkörd. Vad det gäller Pixbox så fixar jag nog det själv. Men tack, du är en pärla ;)

    SvaraRadera