fredag 11 december 2009

PAPARAZZI


En liten suddig paparazzi-bild på någon som uppenbarligen smusslar med en av sina miljon-bilar i sitt garage. Jag vet inte om jag inbillar mig, men visst f** står det "föråkare" på tröjan? Har jag missat något, kan man sälja spilloljan till andra mindre nogräknade bolag eller är skrotpriset uppe i den samma gamla nivå som när ryss-maffian täljde guld med smörknivar?
På måndag är det jag som ringer runt och kollar runt på Stenas filialer, så var beredda nere i Jönköping... och ljug inte, jag vet var ni bor ;)

Förresten, shit vad jag är sugen på ett julbord ikväll, och inte blir det bättre av att veta att hela kontoret sitter och frossar i godsakerna just nu. Men det klart att det är därför liksom, Hoppas ni har det skoj och att det smakar gott, det är ni alla värda. God Jul på er.... från en sjukling, snyft!

Kommer ni ihåg HSR:s bästa julfest ever, se bara vilka nöjda brudar. Mossebacke, men vilket år ;) Har för mig att vi till slut hamnade på Golden Hits och fortsatte natten där (som alltid), älskar att festa med HSR, ni är bäst!!!
(Johan, Mona, Marie, Lasse och ett glas... Mosebacke Is Tha Shit ;)


Dean Martin... coolare finns inte.... ehh fanns inte!

(och ja, jag ska försöka bredda bloggen snart ;)

2 kommentarer:

  1. Vi saknade dig igår på julfesten.
    Krya på dig och äggtoddy och whiskey
    botar det mesta.

    Hetting

    SvaraRadera