fredag 4 december 2009

EN FÖRÅKARE HEMMA


Så där ja, nu har man parkerat för veckan, och det var inte en minut för sent. Skrev ju för att jag mådde risigt och jag tror jag har snutit upp en toarulle på vägen hem, så nu ska det bli skönt att dra av sig reflex-brallorna och istället krypa in i en varm och go frotté-morgonrock. Najs. Bilen är visserligen bra skitig och borde tvättas (igen), både utvändigt och invändigt, men det får helt enkelt vänta till imorgon för jag måste ändå jobba övertid då. Några bilder som ska tas (för andra gången).



Min lilla tomte har fått en kompis, en stor rackare som stod där inne i bilen en morgon. Skumt! Fortsätter det så har så har jag hela skåpet fullt innan julafton, fast det är ju julklappar jag vill ha, inte tomtar... det finns det ju nog av på kontoret ;)

2 kommentarer:

  1. Kul att Tomtarna trivs i din hytt, men jag måste ha en bild snarast på bilen när den är tvättad..//Ove
    ps:Om du och dina kamrater ( Kaj,Hetting & Dahlin ) vill tvätta på måndag så kan jag vara tomte i Stockholm. DS

    SvaraRadera
  2. Hade varit mycket skoj att se dig som tomte Ove hehe. Men på måndag så är jag och bilen på verkstad för service, så tvättningen sker redan på söndag för min del. Vi får ses på tis morgon i Sollentuna...

    SvaraRadera