torsdag 9 juni 2011

DIRTY DIRTY


Satt där i bilen i flera mil och undrade över hur f** det kunde stinka så mycket tjära i bilen, och hur jag än letade så hittade jag ingenting. Men efter nästa kundbesök så fick jag höra att jag hade "något" i ansiktet hahaha. Intjärad... bara fjädrarna som saknas nu ;)

På tal om kunder, det var en som råkade se min AIK-tatuering och klämde ur sig "Jag är också AIK:are".
- Kanon, sa jag
- Alltså Skellefteå AIK, sa han.
- Jaha kopiorna, sa jag
- Haha, nä du, och vi var bättre än er i hockey.
- ... mummel.... och hur går det i fotbollen då?
Tystnad.... jag packade och morsade och körde ett extravarv på grusplan däe han stod och glodde, det var ju en DAMMIG dag idag :)

Dammigt.... varmt, sjukt varmt.... svett och åter svett. Miljövänlig eller inte men jag lät bilen puttra på tomgång vid ett besök idag. Hade jag inte gjort det så hade jag dött där på gården, smält bort och runnit ner. AC:n är guld värd för en knegare såna här dagar. Ja ni vet ju hur det är på kontoret under den svala ac:n när ni sliter med gem, kaffehämtning och tonerbyten ;)

Imorgon är det äntligen fredag!!! Skönt att få lämna skogarna kring Tierp/Gävle för denna gång, bara Östhammar kvar nu sen är länet klappat och klart. Nästan värt en skål imorgon va... själv tar jag nog en till, grabben uttagen till seriematch med A-laget, stort för pappa hehe

3 kommentarer:

  1. HALLÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..//O

    SvaraRadera
  2. Du borde börja blogga på twitter istället!
    Mycket roligare och enklare, plus att du slipper känna att du ska skriva så långa inlägg hela tiden eftersom på twitter får man bara använda sig av max 140 tecken och då kan du använda din telefon också, kanske enklare att ladda upp bilder då också ju :D Ett förslag bara.

    SvaraRadera
  3. Twittrade förut men la ner det, kanske börja igen hmmm

    SvaraRadera