måndag 18 juli 2011

NÄ, DAGS ATT VAKNA UPP LITE NU



MITT I SEMESTERN

... och inte ett blogginlägg på flera dagar, ja det är väl kanske inte så konstigt med tanke på att det är väldigt litre jobbrelaterat som händer just nu. Och jag har svårt att tro att någon ödar sin lediga tid på att kolla in vad en ledig föråkare sysslar med på sin fritid haha. Men här kommer i alla fall ett litet inlägg, och det är inte vad som helst. Håll i er nu för här kommer något jag aldrig trodde jag skulle kunna säga.... jag vill jobba!

Jo det är sant, semestern har "kommit ikapp" mig, och Lena började arbeta igår igen. Samtidigt ska jag ha två veckor till liksom, och jag har bara en massa jobbiga grejor att göra i så fall. Hjälp!! Funderar på om jag ska börja jobba en vecka tidigare faktiskt. Kan ju vara gött att ha en vecka kvar till i hösten också ;)
Ja jag är chockad själv hahaha

ps. filmklippet verkar svart, men om ni klickar mitt på så ska väl filmen dyka upp iaf... Klippet visar lite hur min familj reagerade i början av semestern ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar