torsdag 2 juli 2009

THIS IS MILJÖ

Hej.... Tänkte bara visa upp mitt kära lilla lantställe ute i Gåsvik (Väddö), har ni vägarna förbi så slå bara en signal så bjussar jag på kaffe och bullar ;) Tyvärr så glömde jag att ta några bilder från Väddö kanal som passerar alldeles bakom huset, också väldigt mysigt med alla segelbåtar som puttrar förbi. Får ta en fiske-safari någon dag och visa upp resten ;)
(Ni vet att det går att klicka på bilderna så att ni får större va?)

(Infart och mindre parkering)


(Liten uppgång till själva stugan)

(Krocket/Kubb-plats)


(Stugan uppe på höjden)

(Altan, just nu utan grill)

(Blommor typ)

(Lite lummigt)

(Mera blomster)


På tal om blommor.... ;)













Har ni egna bilder som ni vill visa upp så maila mig så publicerar jag dem här. Vore skoj att se var ni bor just nu.

1 kommentar:

  1. Un lugar muy bello.
    Suerte.
    http://pulguitaatodogas.blogspot.com/

    SvaraRadera