onsdag 23 februari 2011

FÖRARMÖTE I HALMSTAD

Gårdagens möte med LF Halland gick kanon-bra, och jag tror till och med att Lasse var nöjd efteråt. En del riktigt bra idéer och tankar tycker jag. Och tack för maten sen ;) Killen på bilden hissar öl så armen inte ens fastnar på bild, rena lärkvingen där hehe. Nä skämt åsido, det var lugnt och sansat.


Det här är min utsikt från hotellet idag, vackert beläget vid Skrea strand i Falkenberg. Samtliga föråkare på ett och samma hotell, och i samma korridor. I rummet intill har jag Kaj, undrar vem som snarkar högst inatt. Efter den goda men något dyra middagen ikväll så kände jag hur John Blund kastade grus i ögonen på mig. Kanske inte så konstigt med tanke på det höga tempot man har haft. Sov gott alla!

Ja visst ja. Två nyskjutna, flådda galtar uppspikade på en vägg var det som mötte mig på en gård idag, och en man som kom gåendes emot mig varvandes med en motorsåg. Kändes lite som Wrong Turn för ett kort ögonblick brrrr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar