måndag 21 februari 2011

LANDAT I HALMSTAD



Så ja, då har man äntligen landat i Halmstad då. Och det efter en dryg nedresa som gick i alla väder. Snö och iskallt där hemma, skitigt och slaskigt förbi Stockholm och sedan kruttorra och dammiga vägar efter Jönköping. Och här i Halmstad finns det INGEN SNÖ!!! Sjukt att vi har över en halvmeter hemma i Norrtälje, och typ minus tjugo grader ikväll hörde jag. Sverige är fantastiskt hehe.




Var är snön??




Var är snön?





Jo jag vet, lite tråkiga bilder men det var bara en fet europaväg ner liksom. Det mest spännande på resan var att det började lysa en massa lampor i bilen... olja... abs.... så det är väl dags att ringa verkstaden igen då, f**. Oljan fixade jag givetvis själv, men bromsarna vet jag inte om jag är rätt person att börja skruva på. Fast dom fungerar ju i alla fall, och här finns ju ingen is och snö, så det ska väl kunna gå ändå ;) För imorgon bitti är det dags att börja köra på okända vägar, det ska bli skoj. Så alla ni i Halmstad Kommun, ut och vinka nu, och bjud GÄRNA på kaffe... annars sprayar jag AIK på eran arena hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar