tisdag 8 februari 2011

RADIO VÄSTMANLAND


Jag nämnde det för någon vecka sedan, att jag rankade Radio Västmanland med Gösta Westling (ja det är han till vänster på bilden, tror jag ;) i spetsen först på min lokalradio-lista. Och i morse när jag svischade förbi Västerås på en otroligt skitig E18 så stärkte dom/han sina aktier ytterligare. Jag skrattade i flera mil när Gösta berättade om ett klagomål från en lyssnare som hade hakat upp sig på kommentaren "eller hur" som hade sagt fjorton ggr den dagen. Vad gjorde då Gösta, jo en låt med bara orden "eller hur".... som han körde ett antal gånger. Det är humor!

Och med tanke på det ni pratade om då, ord man stör sig på. Så kommer här min egna lilla fem-i-topp-lista på "ord jag stör mig på".... om du nu mot all förmodan läser detta.

5. Jag tycker pizza är skitgott TYP

4. Jag tycker pizza är skitgott FAKTISKT

3. Jag tycker pizza är skitgott BA

2. Jag tycker pizza är skitgott EJÄNKLIGEN

*TRUMVIRVEL*

1. Jag tycker pizza är skitgott SÅ ATT EEEEE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar