fredag 1 juni 2012

ON THE ROAD


UNDERBARA FREDAG - ÄNTLIGEN HEMMA

Ja min kära vänner, så blev det ändå fredag till slut och nu halvligger man här hemma i soffan och slutför veckans jobb kl 18.30. Lite knäpp är man nog i alla fall haha. Men man har ju en bra mycket högre mysfaktor med ett glas rött inom bekvämt räckhåll kan jag ju erkänna, synd på "höstregnet" utanför bara men vad gör det när man ändå inte behöver ut något mera hehe.

Ha en underbar helg alla och tack till alla jag träffade i veckan, alltid skoj att se er!


Så här såg E4:an ut idag, hela vägen. Skit-väder! 

Och så här ser det ut när man kommer till Stockholm, alltid! 

Bikers på väg mot Norrtälje, imorgon är det dags för Custom Bike Show, en höjdare! 

Vad har Ove gjort haha... nä då lugna. Han hamnade mitt i bilkrock, och tog självklart kommandot på olycksplatsen (kan jag tänka mig ;) 






Och så en liten helg-bonus-bild..... med ett litet budskap till oss alla. Eller nja, till vissa av oss iaf ;)




"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar