tisdag 12 juni 2012

BILD-ORGIE

 
 HÄR KOMMER DIVERSE MOBIL-BILDER - FRÅN ALLA HÅLL

Det dimper in lite bilder från kollegor då och då, och det gillar jag. Mera bara! Här har ni i alla fall några smakprov på vad dom har sett och upplevt. Ibland får man se natursköna vyer, ibland skumma maträtter eller fikabesök, och självklart också på väder och vind. Nåja, se själva....


Underbar miljö från Dalarna, där Ove och Lasse var på pressträff under dagen, hoppas det gick bra.

En till från Dalarna, nästan ännu vackrare... och tur med vädret hade dom också.

Själv fick jag se detta på långt håll, och GPS:n pekade ditåt... Flyinge i Skåne.

Och föråkaren närmade sig mer och mer.....

.... och så där ja, precis lagom till man kom till kunden. Sortering och lastning, och en fri-dusch grrrrr

Skum bild som kom till min mobil igår kväll. Medan jag sitter och äter, biter en galning på min bil haha

Här stannade jag inne i bilen tills jag fick jycken att vifta på svansen, man muckar inte med en Rottweiler.

Om ni undrar var Hetting är någonstans, tja ni kan ju alltid leta på Grönland.

Eller här på fiket i Veberöd... avslöjad!!

Sveriges Radio och Håll Sverige Rent/Länsförsäkringar i Dalarna. Kul!!

Hahahah... det är en båt, mitt ute på en åker. Såg den på vägen ner utanför Nyköping, Hetting och J-Å stannade och fotade, få se om dom hade någon bättre bild sen. Gummibåt med tvåhundrahästars, sov ägaren när han tappade ekipaget eller ;)


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

1 kommentar: