lördag 16 juni 2012

TREVLIG HELG PÅ ER


HANN INTE MED NÅGOT INLÄGG IGÅR - NÅGRA BILDER IDAG ISTÄLLET

Det är mycket nu och jag hinner knappt sitta vid datorn ens, men jag några få bilder kan man ju alltid kasta upp liksom. Eller vad säger ni om flickan som stod utanför McDonalds och åt hamburgare i hästkärran, kändes lite taskigt mot hästen tycker jag... men men.


Hettings bekämpningsmedel, här blev det packa av. Trevlig hög liksom.

Äckligt va, men nu har skiten äntligen lossnat.... akta tummarna gott folk!

Ove har tydligen 70 tv-kanaler i bilen, själv hittade jag 0.

Båten som jag berättade om förut, mitt ute på åkern stod den parkerad haha


 Missade sommarfesten på kontoret i torsdags, vilket ju kändes lite surt. Men....



"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

1 kommentar: