torsdag 28 juni 2012

INTERNETDÖDEN


OM NI VÄNTAR PÅ BILDER - HAV TÅLAMOD

Sitter just i detta nu i min bil, parkerad intill ett visst hus som har ospärrat inernetkonto, i skogarna vid Norråker uppe i Jämtland. Vet inte om Leif läser detta men det har ju hänt att du surfat in på Föråkarbloggen har jag hört... i så fall, tack för internetuppkopplingen så jag kunde slänga upp dom här få bilderna i alla fall ;) Var ju bara tvungen att visa hur sjukt kallt det är på nätterna här uppe, fan ett par grader till och vattnet fryser till is liksom. Mitt i sommarn?!

Ja som ni kanske förstår så är det stora problem att tanka upp bilder, det går ju knappt att få upp en sida på nätet här. Snacka om abstinens man får, rastlös och gnällig, så pass att jag gick lös med röjsåg i ett par timmar tills både jag och sågen fick vätskebrist. Men nu har jag inget att göra igen och såg nyss lite färgburkar ståendes med penslar ovanpå, kanske ska måla om huset eller nåt hehe...

Jag hoppas att jag återkommer inom kort med lite mer info och bilder. Sköt om varandra!!

Här kommer man till byn, och möts av denna skylt. Känns stabilt hehe

Tog färgen slut eller? Skabbig skylt på en färghandlarbutik hehe


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar