onsdag 20 april 2011

GLAD PÅSK


Vad ska jag säga... flå´t att jag slarvat med bloggandet, men som vissa av er vet så "gick jag in i väggen". Eller ja, jag blev skit-less på skrivandet. Meningen var ju lite att jag skulle rapportera om vad som hände där ute i skog och mark, men när det blev "Måndag hela veckan" så avtog intresset lite. Det var ring-ring... åka, åka... regn, regn... ringa, ringa... jaga kunder, regga i databaser och leta mat och sovrum... sova och vakna... ring, ring... åka, åka.... osv.

Vi får väl alla våra svackor då och då, men nu ska jag försöka rycka upp mig lite och åtminstone få in några inlägg i veckan. Vad passar väl inte bäst denna vecka än en liten påsk-hälsning till er allihopa. Hoppas ni får något ägg eller något annat gott i helgen... själv drar jag till Jämtland och "firar påsk", 160 mil till liksom, suck. Sköt om er och skål så klart ;)

1 kommentar: