måndag 2 maj 2011

MIN DAG I FEM BILDER

Avresa hemifrån vid 06.00 och 68 mil svischade förbi i min backspegel innan jag landade i Skåne och Lund på eftermiddagen. En riktigt seg resa måste jag säga, och det fina vädret försvann vartefter milen gick....

Regntunga skyar som släppte ur sig lite vätska då och då, men det var verkligen lokala regnbyar. Ni ser själva på bilden hur det såg ut hela vägen, skum-väder!!

Ett snabbstopp i Värnamo stog ju självklart på dagens agenda, ett mecka för en road-slicker. Donken, Burger King och Max på samma vändslinga. Stor kaffe, Hot Wings, blås-tömning och sen var det "Hit the Road again"....

I Lund blommar det, är dock inte lika kunnig på trädslag som fågel och djurlivet, men visst f** är det väl äppelträd... eller Hägg kanske? Whatever, det är gränt och fint i alla fall ;)

Och här sussar jag inatt, tur dock att man inte är två meter lång. För då hade man fått sova på mage och med benen utefter taket, eller nåt liknande. Och inte nog med det, jag har trapphuset precis vid kudden och varmt som den då "vindsfönstret" inte går att öppna, så det blir en mycket lättklädd Limpa inatt kan jag lova hahaha
Det här är Hotell Express i ett nötskal  ;)

ps. Heja AIK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar