torsdag 19 maj 2011

PUH

"Besten" rullade in på Stena i Eskilstuna med pysande bromsar och knastrande avgasystem, och det med bara ett par minuter till godo innan stängning. Avlastning och instuvning av nya emballage, snabb-chat och hej hej... lite som pit.stopp i formel ett faktiskt hehe. Jag ska inte säga för mycket, någon kanske känner någon som känner någon som bor i Fjärdhundra. Men Gud va tråkigt det är att dundra runt där uppe, och gps:n funkar på varannan kund ungefär, så skönt att man nu har gjort klart där uppe... PUH!!

Fredag imorgon och jag tror jag ska bränna in på kontoret och irritera lite ;) Fick höra att mitt skrivbord nu är borta och grejorna ligger i en låda på lagret, undrar just hur man ska tolka det hmmm. Återkommer imorgon med en liten statusrapport inför helgen... simma lugnt ;)

Ja just det ja, jag måste kolla mailen nu hahaha.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar