lördag 14 maj 2011

BLOGGEN HAR KRÅNGLAT


Bloggen har tyvärr krånglat och legat nere under flera dagar, något strul med deras server tror jag. Men nu ser det ut som det fungerar igen. Hade ju en skön story från i torsdags... signerad Lasse D.
Eller vad säger ni om en hämtning av.... älghjärnor!!! HAHAHA
En hel drös burkar med hjärnor från skjutna älgar, forskning eller inte, jag hade INTE tagit med mig dom i min bil i alla fall. Hellre uran och dynamit än skumma kroppsdelar från djur och människor, huvva!

Ska se om jag hittar något annat roligt bland veckans bilder, men det får komma lite senare. Det är dags för V75 just nu, 2 rätt efter 2 lopp... fem kvar. Få se om man jobbar på måndag eller inte hmmmmm

Trevlig lördagskväll alla!

1 kommentar:

  1. Lars "Frankenstein" Dahlin. Se upp för monsterälgar :P

    SvaraRadera