fredag 27 maj 2011

I WANNA GO HOME



Äntligen fredag och "hemgång", känns som jag inte har varit hemma på flera veckor just nu. Och förra helgen var det AIK och utgång på lördagen samt bortamatch med killarna på söndagen.... restrött!!!!
Så låten här ovan passar väldigt bra på min sinnesstämmning just nu kan jag lova ;)

På tal om bilåkning, igår när jag kom till en kund så kollade han i bilen och så sa han att jag hade kört om honom tidigare på dagen och att han sett mig ståendes på en rastplats. Vi syns liksom ganska bra på vägarna haha. Och på tal om kunder, veckans "gulligaste". Den där jättetrevliga farbrorn som satt på en gammal sliten pinnstol under ett träd och väntade på mig, och som sen följde efter varje steg jag tog med sin käpp och sitt prat. Han bodde ensam i sitt gamla torp och dottern hade anmält in hans saker som han hade lagrat på sig genom alla åttio åren. Tänkte för mig själv att han måste ha det väldigt ensamt där ute i skogen, men det finns värre sätt att bo på när man kommit upp i den åldern... som ett kolli på hem tex. Lyckliga man!

Nä nu måste jag ringa runt och avboka kundmöten för måndag, hade ju glömt bort att det var Kajs avskeds-lunch på måndag och bokat hej vilt. Jaja, inte mycket att göra åt liksom, Kaj har prio ett nu. Grymt kort vecka annars som väntar, det blir ju bara tis-ons ute på vägarna, sen är det ju värsta långhelgen... HJÄLP, vad ska jag göra då?

HA EN TREVLIG HELG.

HUR IMPONERAR MAN PÅ EN KVINNA? Ge henne vin, överraska henne, ring henne, ge henne komplimanger, ta henne på restaurang, håll om henne,handla med henne, le åt henne, skratta med henne, gråt med henne, ge henne smycken,kela med henne, köp blommor åt henne, skriv kärleksbrev till henne, OCH lyssna på henne.
HUR IMPONERAR MAN PÅ EN MAN..... Kom naken, och ta med öl!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar