onsdag 4 maj 2011

DAGENS "FEMMA"

Idag har jag kört omkring i Vallåkra, ni vet Vallåkra-Volvo-trakterna, men jag har inte sett en enda motivlackad PV på hela dagen. Dom finns bergis inte på riktigt liksom ;) Goggla

Men jag mötte monster ändå, kolla in den här BESTEN. Ägaren sa 1000 hästkrafter men jag betvivlar det lite, men efter att ha hört blabla om förgasare och utbytta ljuddämpare så vet det f** om det inte stämde. MONSTER!!

Och här kom man inte ens fram på vägen när kund nummer åtta dök upp i rejäl maskin, vårsådden pågår för fullt och alla är hur stressade som helst. Spännande också att miljöinspektörerna är ute och har full kontroll dessa veckor. Upp-haussade lantbrukare kan jag säga ;)

Träffade Hetting och Dahlin i Helsingborg och vart tror ni H släpar ner mig, jo på Utposten. Helsingborgarnas favvis-hak när det är match i stan. Här var man ett yrväder i sina ungdsomdagar haha, kommer inte ens ihåg om jag fick se matchen *host*

Dagens bonus, ovan nämnda pub serverade "Veckans Halvliter"... en Åbro. Tänk om dom visste att x öre går till AIK per såld flaska, det är humor på hög nivå tycker jag hehe. Jag tog två... alkoholfria givetvis!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar