torsdag 26 maj 2011

ÄNNU EN VECKA PÅ VÄGARNA

Här kommer några bilder från den här veckan och dess små strapatser, här ovan ser ni kärran parkerad utanför sovrumsfönstret vid Högbo Brukshotell. Ett mycket charmigt ställe, med grillplats, restaurang och golfbanor, som gjort för en framtida föråkar-träff.

En bild till.....

Jaha ja, vart är jag nu tro. Mitt sjätte sinne sa "nänänänänä, ok inte in här". Men GPS:sen skrek, "sväng höger, åk 3,4 kilometer och sväng vänster". Jag parkerade och fikade lite vid den öde vägkanten, surfade in på hitta.se, och mycket riktigt. Helt fel koordinater.... igen. Haft massor av strul denna vecka, vet inte om det beror på dom lite små-karga trakterna av norra Uppland eller om det är "kontorets" fel ;)

Fika-time... som om det inte räckte att man kört fel. Det fanns inga rum att tillgå över natten, jag ringde elva eller tolv hotell och annat skräp i över en timme innan jag fick napp. Fick åka sexton mil t.o.r men vad är väl det. Skit-tungt med hotell-express kortet, ok att det är billigare men man kan ju bara boka ett dygn i förväg och så man vet aldrig vart man hamnar för natten. Svårt att lägga upp res-rutten för en vecka liksom.

En vilsen ko....

Omväxlande väder i veckan kan man säga, regn, orkan och klarblå himmel. Sverige!!!

2 kommentarer:

  1. Tjockisen i Skövde =P27 maj 2011 kl. 09:31

    "Kontoret" i detta fallet är nog jag och ja det var bökigt i upplandstrakten då inget stämde men jag finns på telefon för att hjälpa till när ni hamnar på villovägar eller bara undrar något.

    SvaraRadera
  2. Ok Tjockisen i Skövde haha.... trevlig helg ;)

    SvaraRadera