torsdag 16 maj 2013

VECKOSUMMERING


FULLT ÖS I SÖDERMANLAND - OCH SJU LÄN VÄNTAR

Sitter just nu och sliter med alla mina FA-beställningar från Katrineholms kommun. Alltså, det rullar på ordentligt med kundbesök nu, och jag har hunnit med hela 150 stycken i Södermanland. Tur det kanske med tanke på alla andra län som väntar på mig, och att det i stort sett bara har varit jag och MH "där ute" under veckorna fram tills nu. Undrar om kontoret har en aning om hur mycket det egentligen är? Räknade nyss, och det är MUCHO ;)

Län som stängt och som nu väntar på föråkare är Dalarna, Gävleborg, Jämtland, Stockholm, Södermanland, Uppsala, Värmland, Västernorrland.

- Men nu tar jag snart helg och det ska bli riktigt skönt, även om den här veckan har varit en kanonvecka arbetsmässigt sett. Sol, flyt och trevligt folk överallt. Men lite ledighet är ju aldrig fel.

- Såg ni hockeyn igår? Kändes rätt bra när den där sist straffen stänktes in i kassen, eller hur? Kan det bli manligare än med ett slagskott... i en avgörande straff... i VM-kvartsfinal... mot Kanada. Mys!

- Årets derby på onsdag, AIK möter lillebror DIF på Friends Arena. Det blir en jobbig föråkarvecka med långpendling, stön. Men vad gör man inte för sin största kärlek här i livet... eh andra, eh tredje..


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar