torsdag 22 augusti 2013

"SVERIGERESAN"


EN ÅTERBLICK I BILDER - KOMMER INOM KORT

Jag har under några helger försökt städa lite i min dator och inser att jag ju har hur mycket bilder som helst från alla mina elva år på den här arbetsplatsen. Det mesta är dock bilder från mina resor ute på dom svenska vägarna och alla äventyr som har uppstått där. Tänk om jag kunde visa upp alla för er, men det är en omöjlighet tyvärr med tanke på lagringsutrymme osv osv, och ska jag vara ärlig så är det väldigt mycket osorterat och bara det skulle ju ta minst ett år att reda ut. Men jag kommer att återge några resor, bilder och kanske några få ord om det hela här framöver på "En Föråkares Sverigesresa". Så häng med på ett litet urval av ca... FJORTONTUSEN BILDER!

 Några få smakprov ;)


Här hörde jag banjomusik

Dagen efter en polisrazzia på landsbygden, ett kilo heroin fanns här inne

Ännu en nedlagd lanthandel

Pampiga slott och herrgårdar överallt


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar