lördag 6 juni 2009

MONGO-KIM


Det här är Kongo-Kim (smeknamnet i jurgården) aka Kim Källström, och han missade nyss en straff. Sverige - Danmark slutade 0-1 efter en helt bedrövlig insats men jag kan ju inte direkt skylla på honom att vi förlorar, fast den straff han lägger är på ren pojknivå. Tyvärr!
Att Lagerbäck fortfarande sitter som en säck potatis på bänken är för mig däremot helt oförklarligt. Säg inte att karln är bra, säg inte att han tar ut det bästa laget efter dagsform osv osv... Han borde ha ersatts för fyra år sedan, men jag ska inte gå in på detaljer, AVGÅ!!

Tur att "mina" killar gjorde sitt ikväll och vann över stora starka Jomala från Åland annars hade jag själv avgått. BKV p15 har nu 12 seriematcher och noll förluster.... sponsorer sökes ;)

Längtar till måndag, vill börja jobba järnet igen, morr! Vem vill vara "ledig" och tapetsera och glo på värdelösa tv-matcher. Ps. Lasse, har du missat mitt mail?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar