lördag 3 juli 2010

LIMPAN I NORRLAND

Ledsen men det blev ingen bild på mig i "Speedo-brallor", dom vilel Lena själv spara på. "Dom är för fina", sa hon. Så det blev en liten posering vid Lars Palmas ombytnings-hytt istället. Typisk norrlandshumor liksom, Lars Palmas....


Här har ni en bild som INTE får spridas på nätet, fast ska jag vara riktigt ärlig så tog jag ett par andra också som jag messade till goda vänner i Solna, men som inte lämpar sig för publicering här. Timrå... pffftttt


Dagens sista kort är taget igår, och det på en ölkorv jag köpte av lanthandlarn i Norråker. Racebajsare?? Kanske kanske att jag berättar någon annan dag vad som hände efter själva ätandet... om ni nu vill veta hehe. Och så kommer givetvis lite bilder från dagens travtävlingar i Hoting, årets höjdpunkt här uppe ;) Men internet är otroligt segt här och att ladda upp EN bild tar minst fem minuter.... Om jag vann något? Nja, en underbar dag och lite kaffepengar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar