söndag 18 juli 2010

JAG VILL JOBBA


Vad gör man inte om det är 29-30 grader inomhus och alla AC-maskiner är slutsålda överallt, jo man tar en bit julklappssnöre, ett isblock och en vanlig fläkt haha... Det fungerade i sex minuter i alla fall. Vad är det som händer med all värme, är det bara jag som längtar tillbaka till kontorets svala landskap eller till min lilla transporter-buss med iskalla vindar i kupén? Med andra ord, jag är redo att jobba igen för att slippa denna vidrigt, kvava hetta. Så jag kör igång en vecka tidigare än jag borde, jag spar den helt enkelt till lite senare i höst istället när isen kommer och träden står nakna i mörkret. När bilen inte startar och man har stela fingrar som knappt fungerar....längtar dit nu ;)

Men jag hoppas verkligen att ni solälskare och strandraggare har en underbart härlig semester, för er kan det väl knappast bli bättre än så här. Njut!!

1 kommentar:

  1. http://thereifixedit.failblog.org/
    Du platsar där// Nyman

    SvaraRadera