måndag 26 juli 2010

BACK IN BUSINESS

Måndag morgon 06.30, fulltankad bil, sexans växel och äntligen tillbaka i arbete. Nja, men helt fel kändes det dock inte, för jag vet inte vad som tagit åt mig riktigt, jag var rastlös hela semestern. Jag kanske ska börja köra lite som Hetting, som jag hörde hade bokat ett par veckor i Florida nu, i november. Men ärligt, jag tror jag kommer att behöva slantarna på annat snart, har liksom börjar fokusera på en racer-hoj. Provade en Kawa på semestern och är nästan helt såld just nu, men Lena säger fortfarande NEJ! Förresten, jag kom på en sak, om man sätter en föråkare på att bara "inspektera/markera" så måste han ju vara bra mycket effektivare om han far omkring på en tvåhjuling, eller?

Nä, nu ska jag skriva lite fotbollsmail och sen blir det sussa, jobbigt att jobba ju. Full rulle idag och en hel del fysiskt arbete, och dagens "höjdare" var när jag åkte fram till en gård, vars telefonnummer inte fungerade. Så jag åkte dit på ren måfå, och dom var hemma... i värsta kaoset. MEN.... när jag stod där i hallen så hörde jag "JÄVLAR" och sen värsta syndafloden i källaren. Det var tydligen en rörmokare som hade klantat till det i deras renovering (ingen kunde bo där liksom). Ägaren försvann och kvinnan i huset gick förbi och sa "jag orkar bara inte längre".... jag smög tyst tyst iväg, nynnades på ledmotivet i filmen "Drömkåken".



1 kommentar:

  1. Nice :)
    Nästa vecka drar jag till Småland och jobbar där.
    Lyssna upp er alla boende i Vaggeryd, Jönköping....
    Ni kommer att få besök :P

    // M.H

    SvaraRadera