måndag 28 juni 2010

SEMESTER

Jag har äntligen påbörjat min semester nu och kommer åtminstone att vara borta fyra veckor från arbete. Men åka kommer jag att få göra i alla fall. Ikväll blir det Västerås, i övermorgon upp till Jämtland en vecka och bara några dagar efter det Danmark... semester? Och nu när AIK ska snart ska spela i Luxemburg också så hmmm.

Vart ska ni på semester? Skicka en bild och dela med er någonting roligt vet ja ;)

Bloggen lär ligga lite lågt framöver men jag bjuder gärna på några semesterbilder eller något annat, så ni kan ju alltid kika in lite då och då om ni orkar. Och till er som fortfarande väntar på er tur att "stämpla ut" så kan jag bara säga att det var skit-skönt att inte ha klockan på ringning i morse. Och det var verkligen nice att njuta av morgonkaffet ute på altanen bland sol och fågelkvitter, ha det gott i city folks!

ps. filmklippet är ju för dråpligt, dubbelrum? Vad är det? Pinsamt hehehe

Bonusvideo för er Borås-lovers... ha det så kul ;)..... Grill-scenen är sjukt bra haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar