torsdag 10 juni 2010

TACK FÖR IGÅR

Igår hade vi "sommarfest" på kontoret och på bilden kan ni se stolta vinnare av tipspromenaden (som hade enligt mina ögon en perfekt gångsträcka på ca femton meter ;). Alexandra och Martin posererar glatt med jättebucklan *host* Själv kom jag typ sist, temat var fack-frågor... uttalas med A... Fack. Och då hade jag ändå Andreas i laget, som ju är representant hmmm

Sen var vi bort till Boule-Bar och åt buffé och drack läsk, jättetrevligt trots små regnskurar och en toa-kö som var gigantisk. Lite boule-spel var det också och jag och Alexander kom typ sist, 1 för vi fuskade inte, 2 vi hade gipsade armar, 3 och vi hade fokus på öl. Men vi hade som sagt skoj i alla fall. Och idag ligger jag hemma och slöar med en komp-dag, det var liksom lika bra efter den sena hemkomsten. Tack för igår!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar