onsdag 16 juni 2010

BILD-ORGIE

Idag blir det bara ett bild-potpurri, det är ju så vackert här uppe. Men en sak måste jag bara få berätta. Jo jag kommer till en kund som anmält Farligt avfall och Skrot, så jag parkerar och han visar mig fyra tomma ursköljda 2-liters dunkar... det var FA det hehe. Och sen en takplåt på 1x1 meter och en vikt på ca 0,7 kg (!!!), så jag sa som det var... bär ut den till farbar väg så 24-meters-tradaren kan lyfta ombord den lilla lilla lilla plåten i någon av sina gigantiska containrar med sin grymt starka kran.... (ironi ;). Snacka om att han missförstått det hela, men han var lite rolig i alla fall.


Kolla in skylten ovanför bankomaten ;)


Låååånga sträckor mellan kunderna här uppe i Orsa-markerna.


Underbar liten bastu ner vid någon älv, någonstans hehe.


Dalarna, sjöarna, grönskan... vackert!


Gesunda-berget, och där har jag skidat några gånger. Men nu var liften stängd.


Utter-varning... älskar uttrar!


Skönt hus hos skön kund.

Vem f** är Moraeus? Skoja bara, men namnet måste vara taget.... MORA(j)eus?


This is Dalarna, eller hur?


.... och det här ;)

1 kommentar:

  1. Tack för igår och blev det inga bilder eller text..//Ove

    SvaraRadera