tisdag 1 juni 2010

NÖJD KUND

Idag blev det besök på några gårdar kring Falun, och självklart så passerar man ju hoppbacken. Om jag får tid över på torsdag ska jag försöka hinna med att glida ner i gruvan också, så har man liksom "gjort stan" sen. Annars var det en HET dag kan jag lova, svettigt värre, men man ska inte klaga. Herre Gud, minns ni inte vintern!

Måste också passa på att berätta om killen vars gård hade brunnit ner, och att han var hur nöjd och glad som helst över sitt försäkringsbolag. Det hade gått fort, smidigt och utan problem med Länsförsäkringar och han var alldeles lyrisk över den service han hade fått mitt i all bedrövelse. Snacka om pengar förresten, och jag förstår varför när han visade runt mig på gården och "ladugården". Robotar, glas i taken och en massa leendes kossor...

Som så ofta när jag är ute på arbete, en snabb-lunch mellan kund 27856 och 21463. Svisch "Donken", u-sväng och "-En Big-Mac och kompani tack"... "-Å kaffe... STOR!" Däckskrik och iväg igen. Men ikväll ska jag lura ut Emma och Dahlin på en biffstek och stor stark, undrar om vi kan ta det som representation/arbetsrelaterat affärsmöte? Jag sparar kvittot Lasse/Ove ;)


Ja just det, det höll jag på att glömma, Stena i Borlänge. Svängde in där och det var helt ok att lasta av, om än dock lite öde på personal men jag hittade till slut. Skönt att slippa åka tjugp mil t.o.r i alla fall. Ha det gott i solen alla som kan, vi hörs ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar