fredag 11 juni 2010

VM 2010

ÄNTLIGEN! Nu börjar det, bara femton minuter kvar nu innan "kick-off" i Sydafrika och fotbolls VM 2010 startar. Vi får som bekant klara oss utan Sverige men mitt hjärta klappar konstigt nog nästan ännu hårdare för England så jag ser fram emot detta och morgondagens match mot USA klockan 20.30. Men nu ska jag gotta mig åt Sydafrika - Mexico... tips 1-1 ;)

Och jag laddar upp med den officiella VM-låten och kanske en liten "röjjare" från Portugal 2004, hel-tokig stämning då liksom med all allsång som var. Tyvärr så kommer det nog att bli sämre i år med 100.000 plast-tutor (!) som kommer att göra en helt galen av oljud.

Jobbet då? Jo jag bokar kunder på löpande band, nu i Orsa, Vansbro och Malung. Det blir uppresa till Dalarna på tisdag nästa vecka, hoppas på en bra vecka med fika i Hofors, bärs i Ludvika och massor av skön VM-fotboll på mina öde hotell-rum.
TREVLIG HELG ALLA!

Glada engelska supportrar innan match, vilket drag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar