onsdag 23 juni 2010

PIMP-MY-RIDE

Så där ja, nu är det bara tre timmar kvar till semestern börjar, och jag har precis "klätt om" kärran i civila kläder. Svartlackning, lågprofilare, svarta lyktglas, ny bumper och en liten sänkning. Inredningen tar jag imorgon. (klicka på bilden så ser ni bättre hur sjukt snygg bilen var ;)

Jag ska försöka hålla denna blogg igång lite under sommaren trots allt, men det lär ju inte bli så mycket jobb-relaterat. Så varning för föråkare i tanga-Speedo (finns det). Men nu ska jag slå av datorn och bege mig mot tandläkaren, som jag för övrigt ogillar skarpt. Tappade ju en fet lagning och det ilar bra ska ni veta. Och imorgon ska vi äntligen plocka lite stygn också sa doktorn, snacka om föråkarvård liksom. Kanske lika bra att be om en hel-service på hela paketet också, pumpen, oljekvaliten, avgasrenare och klockspelet.

Vill så klart också passa på att önska ALLA en riktigt trevlig midsommar. Hoppas solen lyser på era dukade bord och att nubben är isad och klar ;)

6 kommentarer:

  1. Det var inte meningen att ni skulle se min privata bil, men nu är det ute att jag äger en pimpad WV. Jag vill också passa på att önska er en skön midsommar för "Klämdagsmaffian" är väl lediga nu. I veckobrevet för den här veckan står det S.O.S på mig på fredag. Jag jobbar inte då utan det betyder annat än jobb.

    Ha nu det skönt och ta hand om er..//Ove

    SvaraRadera
  2. Haha... ja det skulle inte förvåna mig, bilen alltså. Men "SOS", vad är det? Smiska Opp Slawomir eller... har jag helt fel om jag gissar på Sill Och Sup?

    SvaraRadera
  3. Städa och skura...

    SvaraRadera
  4. Tycker synd om dig Matsen, hoppas det går bra med allt. kram

    SvaraRadera
  5. Tycker synd om dig matsen hoppas du mår bra. kram

    SvaraRadera