måndag 14 juni 2010

BLOGGBYGGE


Allmänt strul på bloggen just nu, försöker ju modernisera mig lite så ni får ha lite överseende den här veckan. Och bli inte förvånade om jag övergår till gamla i slutänden i alla fall.

Jag svängde ner till Västberga på fömiddagen för att lasta om lite "godsaker" och åter igen var det topp-service där inne med truckhjälp och trevligt bemötande, kul! Efter det så stack jag bort till Karolinska och skar bort det som måste bort, det tog en timme och det var med skakiga ben jag stapplade ner och fikade en stund innan hemfärd. Men nu sitter jag här och har precis ringt upp de sista kunderna i Orsa-bygden som ska få trevligt besök under de kommande dagarna. Så det känns precis som vanligt, ska bli skönt att få sova ikväll... svårt igår liksom ;)

Vore skoj att veta hur hemsidan ser ut i andra web-läsare än mitt Explorer. Är bilder, texter osv hel-skumma eller verkar det någorlunda ok? Så om någon orkar så kommentera gärna....

Vi hörs imorgon.

2 kommentarer:

  1. Hemma går det bra, men på jobbet är det lite knepigt. Kul också att du har uppdaterat texten till höger..//Ove

    SvaraRadera
  2. Skumt, någon annan "där ute" som upplever problem med sidan tro? Jo texten ändrad, och jag ska försöka få fräscha siffror på allt fr kontoret någon dag. Åsikter uppskattas, ngn annat som borde in eller?

    SvaraRadera