tisdag 23 juni 2009

SJUKVÅRD


Dagen efter bilvård blev det sjukvård, vet ni hur ont det gör att klämma fast halva näven under 45 kilo traktorbatteri från en halvmeters höjd? Det visste inte jag heller, förrän nu. Och det gjorde jävligt ONT!! Ni skulle ha sett mig där på den öde gårdsplanen, sparkandes i gruset och skrikandes hela ordbokens "fula ord"... tur att ingen var hemma typ.

Lite orolig dock för en spricka, brott eller något annat skit för jag kan ju inte ens lyfta en 20-kilos dunk med högerhanden (typiskt höger hand också liksom), ja jag kan ju inte ens styra bilen med den handen. Ni skulle se mig lägga i sista växeln förresten haha, med två händer och ett grin i ansiktet. Nu åker jag in till kontoret imorgon och om handen svullnar mer så stannar jag till på sjukan för en röntgen. Vilken TUR att det snart är semester.... Shit!!

Heja Sverige U nu.... men mot England tar det tvärstopp. Bara så ni vet ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar