tisdag 2 juni 2009

LASSE D MOONAR


Det här är min kära kollega Lasse D, vad som är fram och bak får ni gissa er till ;)
Vi mötte upp vid någon bensinmack "in the middle of nowhere", och gjorde ett smidigt byte. Han gav mig mer jobb och jag gav honom 100 kg livsfarligt bekämpningsmedel, en schysst deal eller? Det gäller ju att vara lite flexibel ibland, och nu var det visst så att han skulle iväg under morgondagen till Jönköping med chefen på uppdrag. Och då tar man över där han slutar, enkelt och smidigt. Jag slipper ju i alla fall att boka tider a´la gårdagens strul, för det var redan gjort, nice! Så nu kan jag koppla av ikväll och bara glo på tv eller nåt, på det där lite kusliga hotellet i Älvkarleby. Bara jag på hela övre våningen, hörde dock steg i korridoren under nyss.... släpande.

ps. Vill ni se mer av honom så ska jag be honom vinka nästa gång ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar