onsdag 3 juni 2009

UTSUGARE



Det här är ju faktiskt lite humor!!
Först far jag omkring uppe i norra delarna av Uppsala län och blir brutalt attackerad av 1000-tals mygg i skogarna. Och nu på morgonen stod den här blodgivarbussen parkerad precis utanför mitt fönster i Älvkarleby. Fattas bara att Greve Dracula knackar på min dörr ikväll. Det får bli rå vitlök i massor under dagen och sova över i en kyrka inatt tror jag.
Förresten, självklart så ska ni bidra med blod, det gör jag. Kolla in länken geblod.nu, så hittar ni kanske lite info om var när och hur.

Nä dags att dra vidare, snart ringer dom och undrar vart jag har tagit ivägen. Hasta-la-vidare!

4 kommentarer:

  1. Nu är dat bara att "Bita ihop" Limpan, Vad det inte "17" besök jag sa. Chefen

    SvaraRadera
  2. Gjorde 18.... innan lunch.

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat och hur många efter lunch? :)

    SvaraRadera