lördag 24 september 2011

FREDAG OCH FIN


KÄRLEK

Min nya lilla älskling fick sig en riktigt mysig massage idag, långa sköna strålar smekte hennes kropp, löddret skummade och det blev diverse vätskor i olika behållare.... alltså jag pratar olja, avfettning och hårt vatten-högtryck. Vad trodde du? hehe. Men visst ser hon sexig ut där i duschen, en tre ton tung madonna med egen vilja och blixtrande blickar. Im in love!

Privat så kan jag väl sammanfatta helgen med att det blir jäv*** svettigt med all fotboll. Jag har ingen aning om grabbens matchande, A-lag, juniorer eller gamla p17-laget. Han är helt utspridd. Serierna avslutas nu i helgen, utom A-laget och det ser tufft ut, riktigt tufft. Men jag har börjat tänka som alla andra skitstövlar, bara det går bra för min grabb så.... skoja lite, vi är LAGSPELARE.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar