tisdag 20 september 2011

LONDON ÄR LIVET


SEMESTERVECKA - DET BLEV LONDON

Sorry men bloggen har haft en liten semesterpaus medan jag var över till London med några goa vänner. Det var fotboll och publiv för hela slanten, och miltals promenader. Nästa gång tar jag med mig en moppe (el så klart) eller nåt, det verkar smidigt i den där stan tycker jag. Annars var det skoj som vanligt och riktig britisk fotboll då, ingen tivoli-variant a´la Barcelona för ett par tusen per match. Så jag har haft det kanon, bästa ölen, bästa vädret, bästa sporten och så Millwall på det, livet leker och jag blir alltid så uppåt när jag varit i England (t.o.m när jag satt insnöad i julas, jo det är sant.
Fast det klart jag saknat jobbet, er och bloggen... men det får bli på fredag då jag varvar upp Transportern igen för nya friska uppdrag, Östergötland tror jag?

JA just det ja... "råkade" ramla över några foton på Red Baron. Eller är det Ove som kollar in nya föråkarfordon för oss med lite speed på jobbet, man kanske skulle kolla in ett par pilot-brillor ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar