fredag 30 september 2011

SÅ VAR DET FREDAG IGEN


SNART HEMMA IGEN

Ska bli skönt att få parkera "kontoret" efter några dagar nere i Östergötland, men det lär blir minst tre veckor till där nere. Många som väntar ivrigt på oss nu. Hoppas dom har öppnat upp E4:an vid Sillekrog igen bara för det var en hel del köer där efter olyckan i onsdags. När jag passerade idag så hade dom precis grävt upp hela körbanan mot Stockholm, och det stod asfaltsbilar och väntade. Snacka om sanering alltså, det måste ha varit en rejäl smäll och läcka, såg ju lastbilsvraket när jag körde förbi på vägen ner. Kör försiktigt alla... allra helst ni med farligt gods ombord!!

Förresten, så här såg det ut utanför Håll Sverige Rent i måndags, och så sa dom samma dag på radion att det hade blivit renare i Stockholm stad. Lite trist kanske, men förhoppningsvis bortstädat nu.



Avslutar med en liten skön bild som jag hittade, och det med tanke på att jag råkade få se några knuttar i Norrköping vid en bensinstation. Stora skäggiga saker med Hells Angels på ryggarna. Är det en tidsfråga innan vi får se dom här västarna ute på vägarna tro haha....




Ha en trevlig helg allihopa, nu ska jag boka in nya kunder, nya adresser och nya gifter inför nästa vecka. Nästan så att jag längtar till måndag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar