tisdag 4 oktober 2011

OTACK ÄR VÄRLDENS LÖN


KUL MED EXTRA UTGIFTER

Så kommer man in till hotellet i Norrköping för att hämta resväskan pga det inte finns tillgängliga rum (fullt ta mig f** överallt) och parkerar (och betalar) på en baksgata där fyra (!) kommungubbar spikar upp skyltar om röd-biljett gäller blabla. Dom hejar och jag hejar. Jag är borta  i 20 minuter och när jag kommer tillbaka så är jag NIOHUNDRA spänn fattigare, för att jag har stått parkerad tre meter för nära en korsande bakgata utan trafik, och utan skyltar där parkering upphör. Sju istället för tio meter, är det sant? Ibland hatar jag att jobba. Allra helst i Norrköpings kommun... bland deras kommun"övervakare" med lasermätare i fickorna *ryser*. Hoppas vargen som härjar här nere på Vikbolandet smyger sig in i stan inatt och.... nä nu ska jag inte vara taskig. Det var ju bara en p-bot på nästan en tusenlapp till en stenrik föråkare som redan hade erlagt p-avgift.

Orkar inte skriva något positivt idag, alla kan AVGÅ!!
Skitdag med uteblivna kunder, slut på arbetsmaterial, fel koordinater och ingenstans att sova. Och så lite böter på det liksom, roligare kan man ha. Kan det inte bli fredag någon gång grrrrrrrrrrr

1 kommentar:

  1. Jag tror inte att du törs lämna den i högen av reseräkningar :P

    SvaraRadera