tisdag 25 oktober 2011

Ö-ATTACK


Ö-HÄMTNINGAR MED ROOKIE OCH VETERAN

I morse vid 06.16 väcktes jag av att det ramlade in sms, och det visade sig komma från en morgonpigg och lagom spattig kontorist, Niclas. Han var nämligen föråkarpraktikant idag och skulle med Hetting och Ove ut till... ja, fråga inte mig... en ö. Där hämtades troligtvis en massa metall in till Stena-filialerna och kunderna blev nöjda och glada. Hoppas allting gick bra, för jag har inte hört något mera. Jo jag ringde Ove mitt på dagen och frågade just var dom var... "Njaaa, mitt i klorofyllen, med en massa vatten runt omkring"...

Och precis så har min dag känts lite grann, om man skippar det där med vatten då. För jag har kört helt galet fel efter koordinaterna, zig-zaggat mig genom skogarna i Linghem, fram och tillbaka. Jobbigt när man passerar samma personer 4-5 gånger, dom måste ju liksom börja undra haha... men bra reklam dock ;)


Tidig samling innan färjtransport, Ove ringer och Hetting... ja...

Utryckning

Morgontrött fotograf eller? Nä, snygg bild tycker jag... fler bilder kanske kommer senare, eller?


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

3 kommentarer:

  1. Hej

    Första gången som jag hittade din blogg. Jag älskar lampor som blinkar och jag tycker att era bilar ser balla ut. Kan du inte visa lite mera bilder med blink.

    En som kommer att kolla in din blogg ofta i framtiden. Peter

    SvaraRadera
  2. Jodå Peter, jag ska ordna lite blink-bilder snart, kanske redan inom en vecka. Vet dock inte om du är ironisk eller inte haha, men isf bjuder jag på det.
    Häng me.....

    SvaraRadera
  3. Peter igen,

    Nej för bövelen, jag ÄLSKAR allt som blinkar.Peter

    SvaraRadera