fredag 21 oktober 2011

SNART DAGS IGEN


ARLANDA 2011 - VAD HÄNDER 2012

Om några veckor är det dags igen, Arlanda-konferans och förhoppningsvis lite skoj också. TYVÄRR så har jag hört att det även ska vara ADR-prov på schemat, vilket gör mig lite nervös hehe... Men som sagt, det ska bli skoj att få träffa alla igen, föråkare eller inte. Fast det klart, jag har ju inte full koll på folket som ska dit men jag hoppas på många kända ansikten. Jag tycker ju om er alla ;)
Slänger upp några bilder som kanske kan få er att minnas lite, även om det finns hundratals bättre.

Ha en trevlig fredagskväll och helg allihopa!


En anonym föråkare, just nu i Östergötland

Nyblivna mamman Emma och Lasse i kostym

Haiiwatha aka Andreas och hans tipi

Kenneth "grundar" lite innan gevärsskyttet

Ove anno 1979 ;)

Hjärt och lungräddning, och Hettings finger har dödsryckningar

Hofors-maffian och Mona, vilka brudar!!

Mästerkockarna, byt jobb grabbar!

GRYMT god mat... bland det bästa jag har ätit faktiskt, och då pratar vi trots allt "skjuta-från-höften-kryddning-i-mörker" haha... men det utklassar maten på restaurangen ovanför. Och vem minns inte underhållningen där inne, 80-åringen med synthen (ja ni vet ;)


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar