fredag 14 oktober 2011

LITE AV VARJE


FÖRÅKARE SER DIG

Nä jag skoja bara, det röda ögat ni ser här ovan är en ren arbetsskada (igen). En flisa från en plåtdunk med Duplosan version Very Old, dunk mot dunk där bak och "kaschwing" en plåtflisa rakt i ögat. Är det bara jag som har oflyt i arbetet just nu eller? Lyckades dock få bort eländet mitt under Sverigematchen i onsdags, tror jag.... det rinner fortfarande tårar men det avtar så smått.
Anmäla igen eller?



Mysiga tidiga mornar i min Transporter, det glöder rött på golvet och värmen är oslagbar. Det spelar liksom ingen roll att det är frost och svinkallt där ute då, man vet att man snart får gotta sig inne i bilen igen. Måste dock införskaffa något som kan ge mig varmt kaffe, en doppvärmare eller liknande. Det vore gött så här inför kalla vintern.... på tal om det, ngn som skiftat till vinterdäck än eller?



Lagom skoj att handla i Linköping hmmm, jag fick gå 200 meter med denna påse dinglandes i ena handen. Men som tur var så mötte jag ingen som kände igen mig, kommer doch INTE att bära den i Solna på söndag när jag ska kolla in AIK spela sin sista match för säsongen.... Europa here we come!
Eller som dom säger här hemma, "Vi är ÖVERALLT!" ;) ;)



Sa jag att Leila och jag bakade på hotellrummet i veckan.... ops!!


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

2 kommentarer:

  1. Skrattar ihjäl mig, vem är du?

    SvaraRadera
  2. Hur ska man tolka det :) Jag tar det som något positivt... och skoj att du har lite roligt Ewa.
    Vem jag är? En föråkare... kanske i din närhet, bjud in mig på kaffe så får du se haha

    SvaraRadera