torsdag 31 maj 2012

SNACKA OM BLÅDÅRAR


UNDRAR OM DOM KOM FRAM

Fick det här klippet från Ove idag, som tydligen passerade ett bogseringsekipage på motovägen, och visst står mätaren på 120 eller? Är det verkligen möjligt, går det att köra så fort fastknutna vid varandra? Ja det verkar faktiskt så, eller så gick det åt helv*** senare. Vilka dårar!!

Annars är det lugnt och nu känns det att fredagen börjar krypa sig på en, börjar känna mig så där härligt helg-rastlös. Ska bli riktigt riktigt skönt att komma hem och ladda batterierna, och sen blir det ju inga resor nästa vecka utan bara kontorsjobb med kunduppringningar och ny planering för nästkommande vecka i Lund. Snart är Skåne över för denna gång, undrar om man får komma dit någon gång igen framöver, lite vemodigt nästan med tanke på att man inte vet med jobb osv. Men jag får väl se fram emot mitt kära Jämtland nu istället, det väntar på mig där uppe, mitt älskade landskap och alla goda vänner. Återkommer imorgon med lite tur, det är mycket nu.... trevlig kväll på er.



"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar