fredag 11 maj 2012

IBLAND FÅR MAN SE MER ÄN MAN VILL

DET FINNS MÅNGA ÅSIKTER PÅ VÄGARNA - HÄR ÄR NÅGRA

När man kör över hundra mil i veckan på våra vackra vägar så får man se mycket, oavsett om man vill eller inte. Kolla in bilderna så förstår ni vad jag menar, ska dock poängtera att några av dom har jag inte fotat själv men lik förbaskat sett passera revy framför min Transporter. Vad står det på min bil?
HÅLL SVERIGE RENT, STENA och LÄNSFÖRSÄKRINGAR så klart!!

Skicka in ditt bidrag till forakaren@live.se.


Den här är INTE rolig att hamna bakom på en kurvig 70-väg

Hetting var uppmärksam på denna förut, kan bara hålla med ;)

Tror inte mailet kommer rätt om jag säger så haha

Det blir inte så mycket tutande för en föråkare under en arbetsvecka ;)



"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

2 kommentarer: