onsdag 30 maj 2012


JEAN-ÅKE BLEV SKRUVAD - OCH TAPPADE LUFTEN

Idag stoppades verksamheten upp för ett ögonblick, nja inte hos mig då så klart men i föråkare J-Å:s värld. En skruv hade visst borrat sig in i ena bakdäcket och tömt det på luft, så bilderna smattrade in från Hetting, hur han nu hade hunnit dit så snabbt det vet det tusan haha. Jag tror dock det hela ordnade upp sig för jag hörde inget mer ifrån dom.

Annars kan man sammanfatta dagen med skitväder på morgonen men uppehåll under dagen, massor av kunder, och bara tre fel.koordinerade gårdar. Må den skyldiges bärbara brinna. Här kommer några action-bilder från dagen, inte så mycket att se kanske men lite dokumentation i alla fall. Förresten, tack för igår kväll OJ, alltid förbaskat trevligt att få umgås en stund med dig och sina kollegor. Undrar hur det blir med LA imorgon med tanke på dina "luringar", löneförhöjning kan man väl glömma... som vanligt.


"Skruva den som Jean-Åke", snart på en bio nära dig.

"Här har vi den lille fulingen", sa bildoktorn..... och pekade på Hetting ;)

Själv fick jag däcket nerpissat av en skogs-tokig byracka, som jag fick jag iväg med vildarop. Ingen hemma på gården heller.

Den här du MH ;) En mini-långtradare.

Hur gör man med en sån här grej, liggande fat, fullt med olja, med hål i botten?



"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar