lördag 1 juni 2013

ROAD-MOVIES

DET FINNS VÄGAR - SEN FINNS DET VÄGAR

Det skiljer en hel del på vägar och uppfarter till våra kära kunder, dom bor ju både i slott och koja så det klart det varierar lite. Ursäkta den dåliga filmkvalitén men jag har ingen kamera-dämpare i bilen så det skakar och skallrar en hel del. Märkligt också med det där skriket när jag trycker ner rutan, det hörs inte "live" hmmmm.... Bättre med min egna kamera men den har ju gått sönder, slutarmotorn trasig och byte för ca en tusenlapp krävs. Undrar om kontoret tillåter en reparation på den. maila mig ett ok i så fall ;) ;)



Väldigt skojigt att sitta och guppa fram här liksom, och så kommer man fram till "gården" 1.50 i klippet... var är den???

Eriksbergs slott, otroligt vackert. Och då fick jag inte med lusthuset, wow!


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar